FAQ

Masz Do Nas Pytanie?

FAQ

Poniżej zebraliśmy najczęściej powtarzające się pytania od klientów. Zapraszamy do sprawdzenia może znajdziesz tam również odpowiedz na swoje pytanie.

Wstępna diagnoza w naszym serwisie jest bezpłatna. Natomiast jeśli urządzenie posiada skomplikowaną usterkę, wtedy możemy skontaktować się z informacją, iż serwisant potrzebuje wykonać Diagnozę Rozszerzoną. Taka diagnoza obejmuje dodatkowe testy oraz ewentualne przelutowanie / wymianę niektórych elementów w celu ustalenia gdzie dokładnie znajduje się źródło usterki. Koszt takiej usługi to od 120 zł brutto. Diagnoza Rozszerzona jest płatna tylko w przypadku kiedy klient rezygnuje z dalszej naprawy po wykonanej Diagnozie Rozszerzonej. W przypadku akceptacji naprawy, koszt za Diagnozę Rozszerzoną nie jest naliczany. Klient również może nie zgodzić się na Diagnozę Rozszerzoną, wtedy oczywiście nic nie zostaje naliczone, a sprzęt jest wydawany klientowi.

Czas wstępnej diagnozy wynosi około 2/5h roboczych od przyjęcia, natomiast diagnoza rozszerzona to czas około 2/4 dni robocze.  Czas uzależniany od stopnia skomplikowania usterki, od specyfiki danego urządzenia oraz obłożenia serwisu.

Czas naprawy jest zawsze ustalany indywidualnie w oparciu o wykonaną diagnozę oraz dostępność części. Zdecydowaną większość elementów potrzebnych do naprawy mamy dostępne na naszym magazynie wewnętrznym, jednak niekiedy istnieje potrzeba zamówienia części od dystrybutorów zewnętrznych.

Bardzo poważnie podchodzimy do kwestii bezpieczeństwa i prywatności. W naszym serwisie nie musisz martwić się o dane znajdujące się na urządzeniach przekazywanych do serwisu.  W serwisie nie wykonujemy żadnych operacji na danych bez wyraźnej zgody Klienta. Niektóre usterki charakteryzują się tym, że trzeba ponownie przeinstalować system operacyjny, tutaj zawsze w takich przypadkach informujemy Klientów, że potrzebny jest zabieg przeinstalowania systemu, co wiąże się z utratą danych.

Jak najbardziej, nasz serwis zajmuje się naprawą sprzętów po zalaniu. Czyszczenie takich sprzętów polega na dokładnym rozebraniu sprzętu i poddaniu wszystkich komponentów czyszczeniu specjalnymi płynami. Czyszczenie takie jest niezbędne w momencie kiedy ciecz miała kontakt z płytą główną. Bez dokładnego czyszczenia prawidłowa diagnoza a tym bardziej naprawa urządzenia nie jest możliwa. Efektem takiego czyszczenia jest wyeliminowania korozji, która z czasem może postępować i degradować kolejne elementy – co w konsekwencji może doprowadzić do poważnych uszkodzeń. Często właśnie w wyniku korozji sprzęty kilka godzin po zalaniu i odparowaniu cieczy zaczynają działać, jednak problemy okazują się po kilku dniach, miesiącach gdy korozja zaczyna postępować.

Jeśli zależy Ci na czasie możesz skorzystać z Usługi Expres. Jest to usługa która przesuwa sprzęt na sam początek kolejki oczekujących sprzętów do diagnozy. Koszt takiej usługi to 150zł brutto, opłata jest pobierana niezależnie od dalszych decyzji w kwestii naprawy sprzętu.

Tak jak najbardziej, złożymy sprzęt z dostarczonych do nas komponentów i udzielimy gwarancji na swoją usługę!

Wszystkie naprawy wykonujemy sami na miejscu w naszej siedzibie.

Aktualnie nie ma takiej możliwości, jednak pracujemy nad wprowadzeniem takiej możliwości.

Zapraszamy do zapoznania się z informacjami w tym miejscu

Cześć, jak możemy Ci pomóc?